News – de la mine, John :-)

Salutari,

Dupa o saptamana si ceva de zacut la pat astazi am mai prins un pic de putere si am zis sa va mai tin la curent cu starea mea.
Peripetiile de acum au inceput miercurea trecuta cu doar o febra si fara alte simptome.  Joi dimneata am chemat salvarea in Pitesti, deoarece febra nu ceda la nimic si incepusem sa fac frisoane. Cand au venit mi-au mai dat un Fervex si mi-au recomandat sa ma duc la medicul curant pt ca ii depaseste situatia asa ca am plecat la Fundeni.
Au urmat 5 zile de analize, vene sparte, antibiotice si antimicotice…stari din cele mai nasoale cu senzatie de axfixie care se finalizau cu masca cu oxigen si cortizon pe vena…dureri musculare…etc…
In prima seara am vazut pe pielea mea ce inseamna sa fii aproape in soc anafilactic pt ca am facut alergie la un antibiotic si abia numai dupa 3 seringi de hidrocortizon  incepusem sa pot respira din nou…
Dupa cele 5 zile de cocktail-uri tot aveam febra asa ca intr-un final s-au gandit sa imi faca o radiografie pulmonara din care a reiesit o frumusete de pneumonie interstitiala posibil de origine virala pt ca nu reactiona la tratament.
Miercuri a mai aparut o alta problema…
M-am ales cu o inflamatie (chist pilonidal) la coccis care a trebuit operata. Am sperat sa se poata face cu anestezie locala…dar nu…era prea mare si trebuia decupata pielea si indepartat tot tesutul pana la os asa ca miercuri seara mi s-a facut rahianestezie si am intrat in sala de operatii. Totul a decurs bine multumita dr. Boleac si dr. Ianos care s-au ocupat foarte atent de mine. Acum trebuie doar sa astept vreo cateva saptamani pana imi va creste carnea la loc si va umple gaura de o am acum.
Sper ca de acum in colo sa nu mai am parte de surprize neplacute…pt ca am sist imunitar la pamant si rana se poate infecta oricand…
Momentan fac tratament pentru pneumonie si preventiv post-chirurgical pt interventia de la coccis…toate pe vena…si sunt tot in spital…

Vreau sa va multumesc tuturor pentru mesajele voastre si pentru incurajari, pentru ajutorul financiar pe care mi-l acordati (am verificat conturile astazi si s-au strans ~ 15500 euro).
Dumnezeu sa va rasplateasca cu sanatate si o viata linistita si frumoasa!
Imi cer scuze ca nu am mai postat de ceva vreme dar zilele care au trecut au fost destul de solicitante si m-au slabit destul de mult atat fizic cat si psihic…si fiecare strop de energie pe care l-am avut, l-am pastrat sa le pot depasi cu bine…

Va multumesc inca o data tuturor!

Cu drag,
John!

PS: Andrada multumesc ca te-ai ocupat de blog in lipsa mea! :-*

About Ionut R. Popescu

Avem nevoie de dualitatea lumii pentru a putea sa ne facem propriile alegeri in viata, iar de cei din jur pentru a nu ne simti singuri…pentru a impartasi “simtirile” profunde ale fiintei noastre!

Posted on Noiembrie 13, 2010, in Cazul Meu, Ionut R. Popescu. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. La multi multi ani Ionut!!!
    Dumnezeu fie cu tine! Stiu ca de Craciun o sa fii sanatos, pentru ca asa e normal, pentru ca asa trebuie! Anul viitor trebuie sa ne revedem, corect? 🙂
    Fac tot posibilul in continuare sa lansez apelul tau tuturor cunostintelor mele. Te rog, tine-ne la curent cu noutatile. Cum te mai simti? Se vindeca rana? Cati bani s-au mai strans?

    Cele mai calde ganduri,
    Elena

  2. LA MULTI ANI!!FII TARE!EU, ANCA SI MIHAELA BRATU SUNTEM ALATURI DE TINE!!FII TARE!LA MULTI ANI!SA TE FACI BINE SI NU-TI PIERDE SPERANTA!!

  3. CARMEN (DAMASCHIN0

    Am auzit de ceva vreme prin ce treci. Initial am auzit de la Alina dar am crezut ca nu-i adevarat, dupa care, vorbind cu un prieten Andrei Avram, am inteles ca nu este o gluma. M-am mirat cat de mica poate fi lumea si cum lucrurile bune, despre cei cu care ai copilarit sunt putine.
    Nici nu stiu ce pot sa spun…Suntem alaturi de tine si eu si familia mea….si chiar daca ink nu s-a nascu si mai are muuuulticel de stat, si bebelusul meu. Poate ca acum incep sa-mi dau seama si eu ce inseamna suferinta de mama…..(nu am probleme, dar pur si simplu ma gandesc daca ar fi sa trec ca mama prin ce trec parintii tai acum…nush cum as rezista).
    Iti doresc din suflet multa sanatate si promit ca de-acum incolo o sa spun cate-o rugaciune pt vindecarea ta cat mai rapida..si cat mai in forta.
    Dumnezeu sa te ajute!
    Eu imi amintesc de tine ca fiind un tip vesel…si cu foarte multa incredere in fortele proprii…asa ca……AI INCREDERE SI CREDINTA!
    TE PUPAM!

  4. CARMEN (DAMASCHIN0

    LA MULTI ANI SANATOSI SI FRUMOSI !

  5. La multi ani Tunoiule!Sa ti dea Dumnezeu multa sanatate,speranta,sa fii la fel de puternic si optimist cum stiu eu!Sa stii k fac tot ce mi sta in putinta….sper sa mi reuseasca ceea ce vreau si de abia astept sa ne revedem la anul!Noi oricum ne vedem mai inainte!kiss….multa multa multa sanatate!aaaaaaaa…..era sa uit, cercez te saluta si incearca sa ne ajute si el cum poate…Doamne ajuta!

  6. Va multumesc din suflet!
    Sanatate si numai bine tuturor!

    Va pup!

  7. Vlasceanu Cosmin

    Salut John,

    In primul rand un calduros „La multi ani!” … chiar daca e cu intarziere … mi-am facut de curand un blog si am pus linkul tau acolo … pentru a cunoaste cat mai multi problema ta si a incerca sa te ajute … sper sa aduni banii care iti trebuie pentru a invinge aceasta boala.

    Stii… m-am gandit…de Craciun nu vreau nimic pentru mine…vreau ca tu sa fii sanatos si sa te bucuri in continuare de viata…sper sa ma auda Mos Craciun…ca doar am fost baiat cuminte :o)

    Si nu uita…toti suntem alaturi de tine…si stim ca esti un invingator!

    Cu drag,
    Cosmin&Madalina

  8. Multa sanatate, Ionut!

Lasă un răspuns

